vrijdag 27 mei 2011

Amigurumi Workshop


Omdat je in een paar uurtjes geen heel ingewikkeld beestje kunt haken, maar wel de beginselen van het amigurumi wilt leren, hebben we een visje gehaakt. Hierdoor leer je beginnen, meerderen, minderen, tellen, vullen, van kleur wisselen en een patroon lezen. Het is niet zo'n groot project waardoor je het in een avond af kunt maken.



Aan het einde van de avond had iedereen zijn visje nagenoeg af. Zo leuk om te zien hoe ieder visje een eigen stijl had gekregen.Voor het patroon, klik op visje.


Meiden (en andere belangstellenden): voor meer foto's van de workshop: klik hier



Dit waren de voorbeeldvisjes. Leuk om zelf te houden en om weg te geven!

Tot slot...wil je ook haken leren? Gezellig aan je eigen keukentafel? Met wat vriendinnen? Wanneer je in de (wijdere) regio Utrecht woont kom ik graag een haakworkshop geven. Wel even tijdig mailen ivm de planning van al geplande workshops.
In het kort: het kost 15,- euro pp en is inclusief materiaal. De initiatiefnemer krijgt een leuk patroon kado!
De workshop duurt drie uur en vanaf 5 personen spring ik met een mand met bolletjes in de auto.

6 opmerkingen:

Happy in red zei

Wat ontzettend leuk!! Wat een schattige vissen zeg. Leuk patroontje. Eens kijken of ik vriendinnen zo gek kan krijgen :-)
Esther.

Margreet zei

Dat zag er gezellig uit :-)
Leuke visjes allemaal.

Anoniem zei

Wat een leuk en gezellig tafeltje!
En nog leuker is dat je zelf workshops organiseert, jammer genoeg is hier in Belgiƫ niet echt veel te beleven. Gelukkig heb ik mijn moeder en oma nog om wat te vragen, anders stond ik er helemaal alleen voor.

tyra zei

Hey,
Superleuke foto's.
Ik hoop dat je geen bezwaar hebt, maar even voor de Belgjes: ik geef ook workshops amigurumi (www.tyra.be)

vele groetjes,
Tyra

Margot zei

Hoi,
Leuke blog en ziet er een leuke bijeenkomst uit!
Ik zag op de eerste foto ook een gehaakt kikker van Max Velthuis. Ik ben al heel lang op zoek naar een patroon om deze te maken voor in de kleuterklas! Zou jij mij hierbij kunnen helpen?
Dankje!
Margot

Carin zei

Beste Nelleke,

ik vroeg me af of je nog haakworkshops (amigurumi) geeft in de omgeving van Utrecht? Ik kwam je blog tegen, maar dit berichtje dateerde uit 2011.

En ik kon nergens een emailadres vinden, vandaar even een reactie op je bericht.

Hartelijke groet,
Carin

(carincruijsen-at-gmail.com)